Markkinointikoulutus

Markkinointikoulutus

20.03.2019 - 21.03.2019

Tapahtuma-aika 20.03.2019 13:00 - 21.03.2019 16:00
Järjestäjä Suomen Musiikintekijät
Paikka Suomen Musiikintekijät, Urho Kekkosen katu 2 C (6. krs), Helsinki
Ilmoittautuminen Tapahtumailmoittautuminen on suljettu.

Jäsen: kirjaudu sisään verkkosivuille ja voit tutustua koulutuksen materiaaliin tästä linkistä.

 

Miten rakentaa ammatillista brändiä? Kenelle teet musiikkia ja miten sitä tulisi markkinoida?
Miten laaditaan markkinointibudjetti?

Tule Musiikintekijöiden Markkinointikoulutukseen
ke 20.3. ja to 21.3. klo 13-16!

Koulutus on kaksipäiväinen tapahtuma. Ensimmäisenä päivänä käydään läpi mm.

  • Markkinoinnin ABC – paljon muutakin kuin mainontaa
  • Mikä on brändi? – ja miten se rakennetaan?
  • Kiteytä oma tarinasi – tee itsestäsi mielenkiintoinen
  • Löydä oma tone-of-voice – puhuttele kohderyhmää samalta tasolta
  • Miten löydät oikean kohderyhmän?
  • Markkinointisuunnitelman laatiminen ja kanavavalinnat
  • Budjetointi ja muu resursointi – mitä odottaa milläkin panostuksella

Toisena päivänä työstetään yhdessä edellisenä päivänä käytyjä asioita. Tavoitteena on, että osallistujille jää koulutuksesta oma brändi- ja markkinointisuunnitelma.

Mikäli koulutuksen jälkeen haluaa vielä henkilökohtaisempaa markkinointikoulutusta, tai ei mahtunut mukaan tähän koulutukseen, on toinen kouluttajista varattavissa loppukeväästä myös Täsmätunnille. Täsmätuntien varauksesta lisätietoa pian!

Ilmoittautuminen avautuu 1.2.2019 klo 10.

Mukaan mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Voit ilmoittautua mukaan jonoon vaikka koulutus olisi täynnä. Muistathan peruuttaa osallistumisesi, jos et pääsekään tulemaan. Näin vapautuu paikka seuraavalle jonossa.

Koulutus on maksuton ja vain Musiikintekijöiden jäsenille tarkoitettu. Pääkaupunkiseudun ulkopuolelta saapuville korvataan matkakulut.

Kouluttajat

Petri Matero (1977)

Petri on kokenut markkinoinnin ja mainonnan ammattilainen, joka on 20 vuoden aikana nähnyt sekä Photoshopin ensi askeleet että internetin kehittymisen sellaiseksi mitä se meille tänä päivänä merkitsee. Päivätyönään hän työskentelee strategina mainostoimisto Miller & Leanissa. Matero on myös tehnyt musiikkia useissa eri kokoonpanoissa 90-luvun lopulta saakka ja tällä hetkellä hän raivaa suomirokin vesakkoa sooloprojektillaan. Matero on myös Helsinki Tonefest -soitinmessujen toinen järjestäjä. Mainoskynän lisäksi kädessä pysyy kitarat ja laulumikki. Kalenteria jakamassa ovat kolmen tyttären ja vaimon lisäksi useat sisällöntuotantoprojektit sekä hallitustyöskentely.

Davide Floreno (1978)

Dave rakensi määrätietoisesti 10 vuotta musiikkiliiketoimintaa Erja Lyytisen kanssa. Bluesland Productions kehittyi yhdeksi Suomen suurimmista itsenäisistä musiikki- ja tapahtumatoimijoista. Dave on nähnyt ja tehnyt kaikkea mitä musiikkimarkkinointiin liittyy niin kiertuemanun, kitaristin ja markkinointipäällikön rooleissa. Dave on käynyt hakemassa oppia Los Angelesissa MIT:ssa ja työskentelee tällä hetkellä oman luovien alojen konsultointia tarjoavan yrityksensä Souldier Oy:n lisäksi mm. mainostoimistossa tuottajana ja on Music Managers Forum Finlandin jäsen.

 

Tapahtuman järjestäjä
Tilaisuuksissa tarjotaan vain kasvisruokaa